گزارش کارآموزی طراحی صنعتی طراحي نيمكت

فایل

مقدمه :

تفسير مشكل :

گرد آوري اطلاعات گوناگون پيرامون موضوع :

ثبت درخواستهاونظرات متخصصين واستفاده كننده گان موضوعات پروژه :

ليست بايدها:

دسته بندي اطلاعات بر اساس نوع و اهميت آنان :

تدوين اطلاعات براساس اولويت ها ،باتوجه به اهداف پروژه وجمع بندي تعريف وشرح كلي مشكلات طرح هاي موجود :

الف ) مسائل استتيكي و زيبا شناختي

ب)مسائل فني ساخت و مونتاژ :

ج) مسائل استانداردها و آنتروپرومتري و ارگونومي

د) متفرقه :

آناليز مقدار و نياز :

رابطه اجتماعي :

جنسيت :

سن :

پايه تحصيلات :

شغل :

زمان تقريبي استفاده روزانه از پارك :

زمان تقريبي استفاده ماهانه از پارك :

چه هنگام از ايام شبانه روز بيشتر از پارك استفاده مي شود :

چه فصولي از سال بيشتر از پارك استفاده مي شود :
كدام يك از لوازم پارك بيشتر مورد استفاده قرار مي گيرد :

. كيفيت راحتي استفاده :

.كيفيت زيبايي :

آناليز اجتماعي:

آناليز محيطي ( توليد – محيط)



قسمتی از متن:



آناليز محيطي ( توليد – محيط)



در بررسي رابطه محيطي نيمكت پارك عوامل محيطي زيادي تاثير دارند كه به تجزيه و تحليل آنها مي پردازيم .

شرايط جوي شرايطي از جمله برف و باران و فرسايش باد و گرد و غبار و رطوبت عواملي هستند كه هر يك به نحوي به فرسايش و خسارت بر مبلمان دخيل مي باشند. باران با ريزشش ايجاد فرسايش و ايجاد پيچيدگي و باد كردن چوبها ميشود. و باعث بالا رفتن ميزان رطوبت هوا و زنگ زدگي و پوسيدگي چوب و فلزات را منجر مي گردد . بارش برف هم همانند بارش باران مي باشد .

تا بش آفتاب مخصوصا ً در مناطق گرمسيري در نيمكتها كه از فلز باشد تابش باعث گرماي بيش از حد مبلمان گرديده و بر روي رنگ تاثير و آنرا از بين ميبرد و از بين رفتن رنگ باعث پوسيدگي و عدم عايق بندي مي گردد.

گرما و سرما كلا ً چون باعث انقباض و انبساط مي باشد بتدريج باعث دفرمه شدن محصولات و ايجاد خرابي خواهد گرديد و گرد و غبار به روي محصولات هم باعث كثيفي و هم از بين بردن رنگ محصولات مي گردد از اين جمله است .

فضولات پرندگان كه بر روي محصول مي ريزد و باعث خوردگي و كثيفي از بين رفتن سطح لوازم مي گردد . مسائل ديگري در رابطه محيطي قابل بررسي از جمله استفاده از چوب كه هم سريعا ً قابل تخريب ميباشد و هم بدليل كمبود منابع چوبي كشور مي توان گفت كه متريال مناسبي نمي باشد ،خراشه ها و خرابيهاي چوب هم باعث جذب ميكروب و كثافت و هم باعث جراحت اعضا و البته استفاده كنندگان مي شود .

نكته ديگري كه مي توان مورد توجه قرار دارد استفاده از بتون مي باشد (صندلي بتوني ) مي توان بدلايل ارزاني و وجود متريال آن به قدر كفايت در مملكت و ازراني نسبي كه دارد متريال مناسبي است ولي بايد اين نكته را در بررسي محيط مطرح نمود كه از استفاده از گوشه ها و زواياي تيز در محصول بتوني صرفنظر كرد .و بهتر است تمام گوشه ها و زوايا را مقداري گردد و در نظر گرفته تا در محيط و استفاده دچار تخريب نگردد .

مسائل ديگري كه در مبحث رابطه محيطي مطرح مي گردد عوامل نصب مي باشد مانند محل نصب كه احتياج به بررسي بيشتري دارد مانند در نظر گرفتن فواصل

بين المانهاي مبلمان پارك مانند فاصله بين نيمكتها از همديگر در حال حاضر بطورمتوسط هر نيمكت از نيمكت ديگر حدود 30 متر فاصله دارد .

فایل
گزارش کارآموزی رشته طراحی صنعتی طراحي نيمكتگزارش کارآموزی طراحی صنعتی طراحي نيمكتگزارش کارآموزیطراحی صنعتیطراحي نيمكتطراحينيمكت

فایل های دانشجویی استفاده ,باعث ,پارك ,گردد ,محيطي ,مسائل ,صنعتی طراحي ,طراحی صنعتی ,گزارش کارآموزی ,رابطه محيطي ,کارآموزی طراحی ,طراحی صنعتی طراحي ,کارآموزی طرا منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تیم شناگران فتح اسک استاد و مدرس سیستم های اطفاء حریق گرمایش برودت پارس نمایندگی فروش بهران سوت گراف | SootGraph.ir زنان-زایمان نیم رخ کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. بجنورد درس مردان کوچک،آرزوهای بزرگ